Vilkår Og Betingelser - Dyrepass
Bestilling:
All bestilling av våre tjenester skal skje via hjemmesiden vår og det vil bli bekreftet via mail. Vi foreholder oss retten til å avvise bestillinger. Petservice tar seg retten til å avlyse tjenester med umiddelbar virkning dersom det blir gitt ugyldige opplysninger eller tilbakeholder viktig informasjon.
Betaling:
Passet skal alltid betales innen siste passdag. Ønsker du å reservere pass 2 uker eller lengre i forveien, skal hele beløpet betales ved reservasjon. Det vil bli sendt beløp og betalingsdetaljer i bekreftelsen du får på mail/sms. Avbestilling av pass skal skje innen to dager før avtalt passdag, ellers må beløpet for reservert opphold likevel betales. Dersom dyret skal bli hentet før tiden må dette bli informert om innen 2 dager før dyret skal hentes, ellers blir disse to dagene likevel trukket. Unntak er om dyret er sykt eller ved dødsfall.
Fornøyd-garanti:
Vi gjør alltid vårt beste for å sikre trygghet og et fullverdig opphold for både eier og kjæledyr. Ved særegne krav/ønsker for dyret er det viktig at dette skrives om når man bestiller en av våre tjenester, slik at vi kan se på hvordan vi kan møte deres ønsker på best mulig måte. Skulle det mot all ønske oppstå en grunn for at dere ikke er fornøyde med oss, vil pengene returneres i sin helhet. God kundeservice er utrolig viktig hos oss.
Sykdom og død av naturlige årsaker samt skade på utstyr pga eiers dyr dekkes ikke. Avvik i medbragt utstyr som resulterer i skade og død dekkes heller ikke av Petservice. Vi tar oss retten til å kunne gi avslag på tilbakebetaling dersom vi mener det ikke er på riktig grunnlag. Fornøyd-garanti har frist på 3 dager etter endt tjeneste.
Ved akutt sykdom/skade:
Det blir alltid tatt kontakt med eier snarest dersom det skulle skje noe med dyret og vi avtaler sammen hva som skal gjøres videre. Dersom det skulle oppstå behov for umiddelbar assistanse og eier ikke svarer, blir veterinær likevel kontaktet og anbefalte tiltak gjøres. Petservice legger da ut for behandlingen og eier skal tilbakebetale utgiftene før endt pass. Utgifter på kjøring kommer i tillegg.
Skulle et dyr mot all ønske dø under vårt ansvar, skal pass frem til dødsdato likevel betales.
Annet:
Dersom dyret har allergier, sykdommer eller uvaner skal dette informeres om på forhånd. Om dyret viser tegn på sykdom, skal dette avklares med vet før det tas med til oss. Dyret skal ikke medbringes til oss om det har en smittsom sykdom eller symptomer som ikke er avklart med veterinær. Dersom dyret er forsikret, er det fint å bli informert om på forhånd dersom noe skulle oppstå.
Dersom eier ønsker å forlenge passet, gjør vi det vi kan for å oppfylle ønsket. Petservice tar seg likevel retten til å avvise forespørselen dersom det ikke lar seg gjøre pga plassmangel eller av andre grunner.
Dersom annet ikke er ønsket av eier vil det iblant legges ut bilder og videoer fra passet på våre sosiale medier. Sensitiv informasjon vil selsagt aldri deles.
Vilkår Og Betingelser - Hundelufting
Bestilling:
All bestilling av våre tjenester skal skje via hjemmesiden vår og det vil bli bekreftet via mail. Vi foreholder oss retten til å avvise bestillinger. Petservice tar seg retten til å avlyse tjenester med umiddelbar virkning dersom det blir gitt ugyldige opplysninger eller tilbakeholder viktig informasjon.
Betaling:
Turene skal betales den 20. hver måned eller nærmeste virkedag. Kontonummer for innbetaling: 3209 47 95531
Beløp sendes via SMS. Ved utestående betaling kan turene midlertidig avvikles.
Drop-in betales i sin helhet senest etter turen.
Prøvetid og oppsigelsestid:
Vi har 2 ukers prøvetid og ellers 2 ukers oppsigelsestid ved fast avtale, med unnfall for dødsfall hos dyret. Begge parter plikter å informere andre part om endringer i luftinger, som f.eks ved ferieavvikling, minst 2 uker i forveien. Luftinger i denne perioden vil ellers belastes. Turer hvor hundelufter ikke kan stille pga sykdom ol. belastes ikke og skal informeres til hundeeier fortløpende. Løpende tisper som luftes i gruppe skal holdes hjemme i 4 uker og smittsomme hunder til de er avklart friske. Gjeldende turer belastes ikke. Ved ledig kapasitet kan hunden luftes seperat i denne perioden.
Sykdom:
Alle tegn på skader og sykdom skal avklares med veterinær før avtalt lufting. Skulle det oppstå noe under vårt ansvar vil eier kontaktes umiddelbart for å avklare hva som skal gjøres videre. Skulle eier ikke svare og hunden har behov for umiddelbar assistanse vil veterinær avgjøre videre handling. Skade som følge av avvik i eiers utstyr står ikke Petservice ansvarlig for.
Fornøyd-garanti:
Vi gjør alltid vårt beste for å sikre trygghet og et fullverdig opphold for både eier og kjæledyr. Ved særegne krav/ønsker for dyret er det viktig at dette skrives om når man bestiller en av våre tjenester, slik at vi kan se på hvordan vi kan møte deres ønsker på best mulig måte. Skulle det mot all ønske oppstå en grunn for at dere ikke er fornøyde med oss, vil pengene returneres i sin helhet. God kundeservice er utrolig viktig hos oss.
Sykdom og død av naturlige årsaker samt skade på utstyr pga eiers dyr dekkes ikke. Avvik i medbragt utstyr som resulterer i skade og død dekkes heller ikke av Petservice. Vi tar oss retten til å kunne gi avslag på tilbakebetaling dersom vi mener det ikke er på riktig grunnlag. Fornøyd-garanti har frist på 3 dager etter endt tjeneste.
Annet:
Hunden hentes og leveres på eiers adresse om annet ikke er avtalt. Skulle det oppstå problemer for hundelufter med å låse seg inn, finne utstyr ol. vil dette trekkes fra avtalt luftetid.
Eier er pliktig til å informere hundelufter om eventuelle matallergier, relevant sykdomshistorikk og eventuell problemadferd hos hunden.
Turer som faller på røde dager vil automatisk falle bort og belastes ikke.
Dersom annet ikke er ønsket av hundeeier vil det iblant legges ut bilder og videoer fra luftingene på våre sosiale medier. Sensitiv informasjon vil selsagt aldri deles.